limak1229
Administrator
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Płock Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 13:53, 02 Paź 2009 Temat postu: REGULAMIN |
|
|
1. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.
2. Nie używaj wulgaryzmów - z wyjątkiem prośby o ich przetłumaczenie.
3. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.
4. Forum to nie śmietnik – jeśli Twój post niczego nowego nie wniesie do dyskusji i piszesz jedynie np. ”No właśnie!”, „Zgadzam się z powyższym”, nie zamieszczaj go. Uzasadnij swoje zdanie.
5. Masz kilkanaście słówek do zamieszczenia? Zrób to w jednym poście!
6. Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł (w przypadku tłumaczeń podawaj wyłącznie wyrażenie do przetłumaczenia), cytuj z umiarem.
7. Forum nie jest miejscem na reklamę innych serwisów, chyba że dopuszcza to komentarz danego działu. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane oraz zgłaszane do abuse operatora.
8. Wklejenie tekstu nie Twojego autorstwa spoza forum (cytowanie) może nastąpić wyłącznie z podaniem autora, wyłącznie za jego zgodą oraz bez ingerencji w treść.
9. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia.
10. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.
11. Właściciel forum nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.
12. Każdy zarejestrowany użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym adresem e-mail poczty elektronicznej.
13. Posty traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierowac na konta prywatne.
14. Przypadki łamania prawa będą zgłaszane właściwym służbom. Użytkownicy ponoszący odpowiedzialność będą łącznie z ich postami usuwani z forum.
15. Prosząc o tłumaczenie, ZAWSZE należy je wpierw umieścić jako post w odpowiednim dziale tego forum. Wysyłanie całych tekstów do przetłumaczenia na skrzynkę PW (prywatnych wiadomości), zwłaszcza o treści/charakterze "weź mi to przetłumacz", są nie tylko oznakiem braku kultury osobistej, ale i niemal gwarantują odmowę lub zignorowanie.
16. Tłumaczenia publikowane na forum zaczerpnięte z konkretnego źródła (np. innego słownika internetowego bądź książkowego) powinny zawierać jednoznaczne określenie tego źródła. Kopiowanie całych zbiorów z obcych źródeł stanowi naruszenie praw autorskich ich właścicieli, jest niedozwolone i będzie ścigane.
17. Prosząc o tłumaczenie, należy stosować się do poniższych zasad:
- Podajesz tekst w oryginale i jego własnoręcznie sporządzoną przeróbkę/tłumaczenie/etc.
- Jeśli jest coś, czego nie rozumiesz, z czym sobie nie radzisz lub w stosunku do czego masz jakieś wątpliwości - napisz, o które fragmenty chodzi.
- My staramy się to poprawić, zasugerować możliwe zmiany, korekty, etc. (jeśli istnieje taka potrzeba).
- Ty akceptujesz komentarze lub nie.
18. Publikując na forum tłumaczenia Twojego autorstwa, wyrażasz automatycznie zgodę na ich wykorzystanie w ramach naszego słownika.
19. Tytuł postu, który został uwzględniony przez Redakcję słownika przy opracowywaniu danego tłumaczenia, jest oznaczany znakiem "+". Publikacja nowych tłumaczeń może nastąpić z kilkutygodniowym opóźnieniem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez limak1229 dnia Pią 13:54, 02 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|